تبلیغات

اولین نشست کتاب‌خوان شهرستان خدابنده 25 بهمن برگزار می شود.

اولین نشست کتاب‌خوان شهرستان خدابنده 25 بهمن برگزار می شود.

اولین نشست کتاب خوان شهرستان خدابنده و نهمین نشست استان 25 بهمن در محل سالن فرهنگسرای اشراق خدابنده  برگزار می‌شود.

 

به گزارش اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، اولین نشست کتاب خوان شهرستان خدابنده و  نهمین نشست استان راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 25 بهمن با حضور کتابخوانان،کتابداران،نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی و  فرهنگ ، در محل سالن فرهنگسرای اشراق خدابندهبرگزار می‌شود.

 

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در جلسات نشست کتاب خوان نیز از طریق سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به نشانی  www.zanjanpl.ir امکان پذیر می باشد.

 

کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در قالب معرفی کتاب برگزار میگردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتاب خوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

 

در جلسات نشست کتاب خوان کتابهای شاخص با موضوعات تاریخ، ادبیات، روانشناسی، شعر، قصه و رمان، کودک و نوجوان، سبک زندگی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دین، طب و تغذیه و بهداشت عمومی، خانواده و ازدواج توسط کتابخوانان معرفی می شود.

 

هدف از برگزاری این نشست ها نیز برپایی نهضتی در جهت رشد و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سراسر کشور؛ به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده ، ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب و ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از طریق مطالعهمی باشد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!