تبلیغات

برگزاری نشست کتاب‌خوان  ویژه دفاع مقدس  در شهرستان ابهر

برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه دفاع مقدس در شهرستان ابهر

نشست کتاب خوان ویژه دفاع مقدس بیست و ششم شهریور ماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حکیم هیدجی شهرستان ابهر برگزار می گردد .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر ، نشست کتاب خوان ویژه دفاع مقدس روز پنج شنبه بیست و ششم شهریور راس ساعت 16  با حضور کتابداران،نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و فرهنگ و مسوولین شهرستانی و محلی، در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حکیم هیدجی شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

 

کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می گردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه ،ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم ، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی از سیاستهای طرح کتابخوان می باشد.

هدف از برگزاری این نشست ها نیز برپایی نهضتی در جهت رشد و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سراسر کشور؛ به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده ، ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب و ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از طریق مطالعه می باشد.

شایان ذکر است در هر جلسه نشست کتابخوان تعداد 12 عنوان کتاب در موضوعات مختلف معرفی شده و  جلسات نشست کتابخوان استان زنجان نیز به صورت ماهانه و در روزهای چهاردهم هرماه با حضور علاقمندان در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی واقع در خیابان سعدی وسط برگزار می شود.

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در جلسات نشست کتابخوان از طریق سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان به نشانی  www.zanjanpl.irامکان پذیر می باشد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!