تبلیغات

دیدار با بخشدار بخش مرکزی

دیدار با بخشدار بخش مرکزی

 

دیدار روسای ادارات  کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  و مسئولین کتابخانه های عمومی با بخشدار بخش مرکزی شهرستان خدابنده

بیگدلی بخشدار جدید بخش مرکزی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای کتابخانه های عمومی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ، خاطر نشان کرد: کتابخانه های عمومی نقش مهم و تاثیر گذاری در اشاعه فرهنگ مطالعه در جامعه داشته و دارد و ما باید تلاش کنیم کتاب را تا دورترین روستاها بدست علاقمندان برسانیم. تا همه بتوانند از کتاب بهره برده و اطلاعات خود را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: حمایت از کتابخانه های عمومی به عنوان یک نماد فرهنگی در همه جای کشور بوده و وظیفه همه ما است که از کتابخانه ها پشتیبانی کنیم علی الخصوص شهرداریها که بایستی حق و حقوق کتابخانه ها را طبق قانون به حساب انجمن ها واریز نمایند.تا مشکلات کتابخانه ها هم مرتفع گردد.

در این دیدار سید مهدی موسوی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با اشاره به وضعیت کتابخانه های عمومی بخش مرکزی از لحاظ فرهنگی و مالی و تعامل شهرداریها اشاره کرد. و پیشنهاد برگزاری جلسات انجمن مشترک کتابخانه های عمومی بخش مرکزی را مطرح نمود.

در ادامه موسوی انتصاب جناب آقای بیگدلی به سمت بخشدار بخش مرکزی را تبریک گفت و از زحمات ایشان در بخش افشار به عنوان رئیس انجمن کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه آقای برجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی هم مطالبی را در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی،تعامل با شهردایهای شهرستان،و برگزاری جلسات انجمن گفت.و اعلام امادگی در خصوص برگزاری نمایشگاه های مختلف کتاب،مطبوعات و نقاشی و اجرای سایر برنامه های فرهنگی را نمود.

پاسخ دهید

1 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۶:۵۶

hello!,I love your writing so much! percentage we be in contact more approximately your article on AOL? I need an expert in this space to solve my problem. Maybe that's you! Looking ahead to look you.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!