تبلیغات

نشست کتاب‌خوان استان زنجان برگزار می شود.

نشست کتاب‌خوان استان زنجان برگزار می شود.

نشست کتاب‌خوان استان زنجان برگزار می شود.

 

سلسله نشست به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» در استان زنجان برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، سلسله نشست به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» عصر چهارشنبه چهاردهم مرداد با حضور کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه، اساتید کتابداری و فعالین حوزه کتاب در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

 

کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار میگردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

 

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در این نشست از روز چهارشنبه 31 تیر آغاز شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت معرفی کتاب در این نشستها می‌توانند به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به نشانی  www.zanjanpl.ir مراجعه کنند.

 

آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه ،ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم ، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردیاز سیاستهای طرح کتابخوان می باشد.

 

هدف از برگزاری این نشست ها نیز برپایی نهضتی در جهت رشد و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سراسر کشور؛ به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده ، ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب و ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از طریق مطالعهمی باشد.

 

گفتنی است پیش از این نشستهای به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده «کتاب‌خوان» در روزهای بیست و هفتم خرداد، چهارم و سی و یکم تیر در استانهای تهران ، قم و گلستان برگزار شده است.

 در هر جلسه نشست کتابخوان تعداد 12 عنوان کتاب در موضوعات مختلف معرفی می شود.

 

شایان ذکر است جلسات نشست کتابخوان استان زنجان به صورت ماهانه و در روزهای چهاردهم هرماه با حضور علاقمندان در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی واقع در خیابان سعدی وسط برگزار خواهد شد.

پاسخ دهید

1 نظر

تبدیل وبلاگ به سایت  ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۰:۰۶

سلام.مطلب خیلی خوبی بود.ممنون . تبدیل وبلاگ به وب سایت http://efanet.ir/blog-to-site

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!