تبلیغات

کتابدار گنجینه ارزشمندی در اختیار نهاد است

کتابدار گنجینه ارزشمندی در اختیار نهاد است

کتابدار گنجینه ارزشمندی در اختیار نهاد است

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از نیروی متخصص کتابدار، و منابع کتابخانه به عنوان گنجینه ارزشمندی در اختیار نهاد یاد کرد.

 
به گزارش روابط عمومی نهاد کتباخانه های عمومی کشور، علی رمضانی، مدیرکل منابع نهاد، در آیین افتتاحیه پنجمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار، به میزبانی شهر شیراز، ضمن تشکر از علیرضا مختارپور به دلیل حمایت وی در برگزاری دوره ها، تصریح کرد: نیروی متخصص کتابدار، و منابع کتابخانه ها، گنجینه های ارزشمندی است که در اختیار داریم. بنابراین کار ما با ارسال کتاب به کتابخانه ها تمام نمی شود.
وی درخواست کتاب های جدید و خوب از سوی مراجعین کتابخانه های عمومی را حق مسلم آنان دانست و از تلاش های مجموعه نهاد در راستای ارتقاء اطلاعات کتابداران و مشاوره و ارتباط گیری آنان با اعضاء خبر داد. ارسال دفترک نورسیده ها برای معرفی آثار ارسالی نهاد به کتابخانه ها، از اقدامات انجام شده در این راستا بود، که رمضانی بدان اشاره کرد.
مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خاتمه سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت تعامل فکری کتابداران با اساتید دانشگاه، اظهار داشت: از آنجایی که داستان های عامه پسند، رمان، منابع کودک و نوجوان و امثالهم، پر چالش ترین و همچنین پر مخاطب ترین حوزه در کتابخانه های عمومی است، دوره مشاوره کتابدار با محوریت این موضوعات و مباحثه بیشتر در خصوص آن برگزار می شود.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!