تبلیغات

نشست هم اندیشی با اساتید و پژوهشگران موجب ارتقای سطح کیفی برنامه ها در نهاد می شود

نشست هم اندیشی با اساتید و پژوهشگران موجب ارتقای سطح کیفی برنامه ها در نهاد می شود

1393/10/14 یکشنبه

در هجدهمین یادداشت دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور عنوان شد:

نشست هم اندیشی با اساتید و پژوهشگران موجب ارتقای سطح کیفی برنامه ها در نهاد می شود

علیرضا مختارپور در هجدهمین یادداشت خود با اشاره به برگزاری اولین نشست هم اندیشی اساتید و پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشکده های کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی با مسئولین نهاد، برپایی این نشست را باعث ارتقای سطح کیفی برنامه ها در نهاد دانست.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در هجدهمین یادداشت خود با اشاره به برگزاری اولین نشست هم اندیشی اساتید، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشکده ها و پژوهشکده های کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی با مسئولین نهاد کتابخانه های عمومی کشور ابراز امیدواری کرد برگزاری این نشست­، موجب تقویت جنبه­ علمی و رعایت اصول حرفه­ای منطبق با آخرین دستاوردهای نظری محققان و پژوهشگران رشته های مرتبط با وظایف نهاد کتابخانه های عمومی و ارتقای سطح کیفی برنامه­ها در نهاد شود.

مختارپور در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به برگزاری موفق سومین دوره آموزشی «مشاوره کتابدار» در هفته گذشته، سطح کیفی این دوره را قابل قبول عنوان و از مدیران استان های مربوطه و همکاران معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد و همچنین از کتابداران شرکت کننده در این دوره قدردانی و بر لزوم برگزاری این دوره ها برای تمامی کتابداران کشور تاکید کرد.

مختارپور در ادامه یادداشت هجدهم خود ضمن اعلام برگزاری نخستین جلسه مقدماتی کمیته بررسی آزمون سال 1391، از شاکیان آزمون مزبور خواست تا شکایت خود را صرفاً در سامانه مربوطه در پرتال نهاد ثبت کنند و از مراجعه حضوری به نهاد و ارسال نامه و ایمیل خودداری کنند.

مختارپور در پایان یادداشت خود با اشاره به ارائه چهار طرح بیمه تکمیلی از سوی معاونت اداری و مالی نهاد به تمامی استان ها، از مدیران کل خواست تا مطابق قانون، نسبت به بیمه کردن تمامی همکاران و کتابداران اعم از انجمنی، روستایی، قراردادی و خدماتی اقدام کنند.

یادداشت هجدهم دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، روز یکشنبه 14 دی در پرتال نهاد منتشر شده است.

پاسخ دهید

1 نظر

Bradly  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۸:۰۸

This is the right webpage for everyone who wants to understand this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject that's been discussed for years. Wonderful stuff, just great!

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!