تبلیغات

مراسم معارفه معاون امور استان ها، مجلس و شهرداری های نهاد برگزار شد

مراسم معارفه معاون امور استان ها، مجلس و شهرداری های نهاد برگزار شد

1393/9/9 یکشنبه

با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

مراسم معارفه معاون امور استان ها، مجلس و شهرداری های نهاد برگزار شد

جلسه معارفه معاون امور استان ها، مجلس و شهردای های نهاد ساعت 10صبح امروز یکشنبه نهم آذر با حضور دبیرکل نهاد، معاونین، مشاوران و مدیران کل و تنی چند از کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات نهاد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد در ابتدای این مراسم با اشاره به خصوصیات فردی و اخلاقی حجت الاسلام و المسلین واحدی اظهار داشت: کسانی که در عرصه فرهنگ کار می کنند به خوبی وی را می شناسند. وجود وی از چند جهت برای نهاد مغتنم است؛ اول اینکه اهل علم و کمال هستند، دوم مدیریت مستمر و ممتد در نهاد های مختلف کشور مخصوصاً در محیط فرهنگی ارتش داشته اند که موجب رعایت نظم و قانون مندی و ترتیب امور در ایشان شده است .

مختارپور در ادامه اهل سفر بودن و رسیدگی به امور را جزو دیگر خصوصیات وی برشمرد و افزود: برای جایی مثل نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور که عمده فعالیت های آن در استان ها انجام می شود، شیوه مدیریت و رسیدگی ایشان غنیمت بزرگی است.

دبیر کل نهاد علاقه و اشتغال حجت الاسلام والمسلمین واحدی در حوزه نویسندگی، ادبیات و رمان را مهم دانست و گفت: وی یکی از رمان نویسان جوان پسند ایران است. رمان آخرشان به نام"آقای سلیمان! می شود من بخوابم" در یک سال به چاپ ششم رسیده است و این نشان از پرمخاطب بودن و ارتباط خوب وی با جوانان و دنیای آنان دارد.

مختارپور در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم دوستان در نهاد نهایت همکاری را با ایشان داشته باشند. البته به دلیل تمامی توانمندی هایی که در ایشان وجود دارد، مطمئنم در فاصله کمتر از چند روز در همه امور می توانند به نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد دبیرکل نهاد گفت: امیدوارم خداوند اخلاص دهد تا بتوانم با نیت پاک کارم را در نهاد شروع کنم چرا که کار با اخلاص برای هر دو دنیا کافی است. انشاء الله بتوانم حضوری موثر در نهاد داشته باشم و بتوانم در حوزه کتاب و کتابخوانی که دغدغه رهبری نیز هست با هدایت و مدیریت دبیرکل کار را پیش ببریم و در راستای اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور گام های موثری را برداریم .

در ادامه معاونین، مشاوران و دیگر اعضای جلسه ضمن خوش آمد گویی به حجت الاسلام والمسلمین واحدی آمادگی خود را جهت همکاری با وی اعلام کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم، حکم حجت الاسلام و المسلمین واحدی توسط علیرضا مختار پور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به وی تقدیم شد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!