تبلیغات

پنجمین جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی در زنجان برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی در زنجان برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی در زنجان برگزار می‌شود

در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی پنجمین جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی همزمان با هفته کتاب از 24 تا 30 آبان ماه در زنجان برگزار می‌شود.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‍‌های عمومی استان زنجان، پنجمین جشنواره اهدای کتاب استان زنجان که با عنوان «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، با هدف غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی استان و ترویج فرهنگ مطالعه، همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب از 24 تا 30 آبان ماه، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و با مشارکت صدا وسیمای مرکز زنجان، شهرداری و شورای شهر زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار می‌گردد، و طی آن شهروندان و اقشار مختلف مردم و نیز سازمانهای دولتی کتابهای خود را به کتابخانه های عمومی اهدا می‌نمایند.

گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه های عمومی کشور، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده ها به ویژه نسل جوان با کتابخانه های عمومی، استفاده عموم مردم از کتابهای مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات و ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب از اهداف این جشنواره عنوان شده است

لازم به ذکر است که تاکنون چهار دوره این جشنواره در استان زنجان برگزار شده است که توفیقات خوبی در  فرهنگسازی اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی داشته و طی آن حدود 70 هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌‌ها اهدا شده است.

پاسخ دهید

1 نظر

Therese  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۴:۴۴:۱۹

Hi! I just want to offer you a huge thumbs up for the excellent info you've got here on this post. I will be returning to your blog for more soon.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!