تبلیغات

نخستین جلسه ستاد هفته کتاب نهاد تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد هفته کتاب نهاد تشکیل شد

1393/7/16 چهارشنبه

نخستین جلسه ستاد هفته کتاب نهاد تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد هفته کتاب نهاد با حضور اعضای کمیته های انتخاب، پشتیبانی، اطلاع رسانی و تشریفات؛ روز سه شنبه 93/7/15 در سالن کنفرانس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در این جلسه که با هدف اتخاذ تصمیم در خصوص سیاست های نهاد در هفته کتاب، گزارش رئوس برنامه‌های استانی و شهرستانی، بررسی برنامه های ملی، همفکری در خصوص شعار هفته کتاب و برنامه های این هفته برگزار شد، اعضاء به بحث و تبادل نظر و همفکری پرداختند. 

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این جلسه یادآور شد: هدف اصلی هفته کتاب ارتباط مردم با کتاب و ترویج کتابخوانی است و در این هفته برنامه‌هایی در استان ها پیگیری شود که این هفته تجدید مطلعی در کتابخوانی گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: معرفی کتاب های خوب و فاخر در برنامه ریزی این هفته لحاظ شود به گونه ای که گفتمان غالب در کشور، حول محور کتاب باشد.

مختارپور ادامه داد: نتیجه هفته کتاب در نهاد باید ترویج کتابخوانی،‌ انگیزه بیشتر کتابداران و افزایش واقعی اعضای کتابخانه ها باشد.

در ادامه این جلسه مقرر گردید سایر جلسات به صورت تخصصی توسط کمیته ها تشکیل و گزارش آن به دبیرکل محترم ارائه گردد.

گفتنی است شعار نهاد در هفته کتاب و تاریخ مراسم بیست و دومین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه های عمومی و مطالعه مفید به همراه برنامه های ملی هفته کتاب نهاد بزودی اعلام خواهد شد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!