تبلیغات

بیشترین فعالیت نهاد در عرصه فرهنگ مکتوب است

بیشترین فعالیت نهاد در عرصه فرهنگ مکتوب است

1393/3/19 دوشنبه

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور:

بیشترین فعالیت نهاد در عرصه فرهنگ مکتوب است

مراسم آغاز به کار علیرضا مختارپور دبیرکل جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیش از ظهر دیروز با حضور محمدعلی منفرد مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل دفتر حوزه وزارتی، مدیران، مشاوران و یکی از اعضای هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور در سالن کنفرانس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد علی منفرد در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای مهندس ملک احمدی و موفقیت برای علیرضا مختارپور در نهاد کتابخانه های عمومی کشور خاطرنشان کرد: ان شاء الله حضور آقای مختارپور در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مایه خیر و برکت باشد.

وی در ادامه افزود: مهندس واعظی منشاء خدمات بسیار بزرگی در نهاد بودند و مهندس ملک احمدی نیز در مدتی که در نهاد حضور داشتند در خصوص مسائل پر سنلی و رفاهی اقدامات خوبی را انجام دادند. آقای مختار پور نیز قطعاً همین راه را ادامه خواهند داد.

منفرد با اشاره به پشتیبانی جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آقای مختارپور ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله   قدم های بر نداشته آقایان واعظی و ملک احمدی بواسطه حضور ایشان در نهاد برداشته شود.

حجت السلام والمسلمین سیدعلی حسینی عضو هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور نیز در این جلسه به عنوان به عنوان نماینده هیات امنا، مدیران، مشاوران و همکاران نهاد با تشکر از زحمات و اقدامات خوب مهندس ملک احمدی خاطرنشان کرد: همه انسانها نقاط ضعف و قوت دارند که یکی از ویژگی های مهندس ملک احمدی اخلاص در عمل، مردم داری و مردمی زیستن ایشان بود.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز در این نشست با اشاره به عیادت از مهندس ملک احمدی در بیمارستان گفت: قرار بود روز گذشته به نهاد بیایم که متاسفانه متوجه شدم آقای ملک احمدی در بیمارستان بستری هستند، لذا امروز پس از عیادت از ایشان در بیمارستان و کسب اجازه از وی در خدمت شما عزیزان هستم.

مختارپور در ادامه افزود: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهادی صد درصد فرهنگی است و بیشترین کار آن نیز در عرصه فرهنگ مکتوب است که برای من حضور در چنین مجموعه ای فرصتی مغتنم است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ثبات مدیریتی خوب و مناسب نهاد، گفت:‌ نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکنون تنها دو دبیرکل را در خود دیده است که این ثبات مدیریتی، فرصت خوبی محسوب می شود چراکه باعث شده این نهاد کمتر دچار تغییرات سریع دیدگاهی و راهبردی شود.

مختارپور با اشاره به دیدار صبح امروز خود با مهندس ملک احمدی یادآور شد: امروز ضمن عیادت از مهندس ملک احمدی از ایشان خواستم اگر توصیه و یا حتی نصیحتی دارند، بفرمایند. ایشان نیز به مشکلاتی در که دوره اول وجود داشت اشاره کردند و برخی از مشکلاتی که در دوره مهندس واعظی ادامه پیدا کرده بود را به من یادآور شدند.

وی در ادامه افزود:‌ کارهایی که در دوره جدید شروع شده نیاز به تقویت و تداوم دارد و امیدوارم با همکاری دوستانی که در نهاد هستند به نحو مطلوبی بتوانیم به سمت رشد و پیشرفت حرکت کنیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به کتابداران یادآور شد: بار اصلی کار نهاد بر دوش کتابداران است و اگر هم ضعفی در کار نهاد بوده ناشی از عدم توجه احتمالی به آنها و یا عدم استفاده از نظرات کتابداران بوده است.

مختارپور در پایان گفت: کارهای بسیاری را می توان با تفاهم و همدلی پیش برد. امیدوارم مدتی که همکار شما در نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستم، سبب آبرو برای من نزد خداوند متعال شود.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!