تبلیغات

جلسه شورای اداری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده

جلسه شورای اداری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده

 

جلسه شورای اداری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده راس ساعت 12 مورخ 9/11/92  با حضور مسئولین کتابخانه ها در محل کتابخانه عمومی حکیم زهراوی کرسف برگزارشد . پس از اعلام رسمیت جلسه و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید گزارش ازوضعیت کتابخانه های عمومی توسط مسئولین کتابخانه ها ارائه و سپس مصوباتی بشرح ذیل به تصویب رسید .

جلسه شورای اداری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده راس ساعت 12 مورخ 9/11/92  با حضور مسئولین کتابخانه ها در محل کتابخانه عمومی حکیم زهراوی کرسف برگزارشد . پس از اعلام رسمیت جلسه و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید گزارش ازوضعیت کتابخانه های عمومی توسط مسئولین کتابخانه ها ارائه و سپس مصوباتی بشرح ذیل به تصویب رسید .

  

1-مصوب شد مسئولین کتابخانه های عمومی بروشور معرفی کتابخانه را بازبینی و اصلاح نموده و با هماهنگی اداره شهرستان نسبت به چاپ آن اقدام نمابند.

2-مصوب شد کتابخانه هایی که  به نصب راهنمای رده ها در ورودی قفسه ها اقدام نکرده اند در اسرع وقت در این خصوص اقدام نمایند.

3-مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به بروز رسانی وبلاگ کتابخانه ها طبق استانداردهای اعلام شده از نهاد ،اقدام جدی بعمل آورند.

4-مصوب شد کتابخانه های فاقد صندوق انتقادات و پیشنهادات  نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

5-مصوب شد نسبت به فضاسازی بخش کودک کتابخانه ها متناسب با روحیات کودکان و تهیه لوازم و وسایل نقاشی توسط مسئولین کتابخانه ها اقدام لازم انجام پذیرد.

6-مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به ثبت سفارش کتاب در سامانه طرح کتاب من ، اقدام جدی بعمل آورند.

7-مصوب شد خود ارزیابی از کتابخانه هر ماه طبق نرم افزار سپهر توسط مسئولین کتابخانه انجام گرفته و فرم های مربوطه را در پوشه بازدید بایگانی و فرم شماره نه را در برد کتابخانه در دید مراجعین نصب و یک نسخه از آن را به همراه آمار ماهانه به اداره شهرستان ارسال نمایند.

8-مصوب شد مسئولین کتابخانه ها در صورت داشتن لیبل های قدیمی نسبت به تعویض آنها اقدام نموده و نتیجه را تا پایان بهمن ماه به اداره شهرستان اعلام نمایند.

9-      مصوب شد مسئولین کتابخانه ها  نسبت به وصول سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی با شهرداران مکاتبه نموده و تصویر مکاتبات را به اداره شهرستان ارسال نمایند

10-  مصوب شد فعالیت کانونهای ادبی به صورت مستند و مکتوب در پوشه ویژه کانونهای ادبی بایگانی و فعالیت مربوطه را به اداره شهرستان ارسال نمایند.

11-  مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به تهیه پوشه های یکدست و به صورت منظم برای بایگانی اعلام وصول منابع،فرمهای بازدید از کتابخانه،فرمهای طرح کتاب،لیست مراکز فرهنگی،صورتجلسات  رف خوانی و وجین... اقدام نمایند.

12-  مصوب شد تمامی کتابهای وجین شده کتابخانه ها طبق دستورالعمل مربوطه تفکیک شده و جهت تعیین تکلیف نهایی به اداره شهرستان ارسال نمایند.

13-  مصوب شد تمامی همکاران نسبت به فعالیت در بخش شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور اقدام نموده و در مسابقات مربوطه شرکت نمایند.

14-  مصوب شد تفکیک تابلوی اعلانات کتابخانه و تابلوی اعلانات فرهنگی در تمامی کتابخانه انجام گیرد.

15-  مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به ایجاد قسمت نشریات در بخش کودک اقدام نموده و نشریات مربوط به کودکان را به آنجا انتقال دهند.

16-  مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به زیباسازی و شاداب سازی فضای کتابخانه ها و استفاده از گل و گیاه اقدام نمایند.

17-  مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به پیگیری جلسات معوقه انجمن ها با بخشداران مکاتبه نموده و رونوشت مکاتبه را به اداره شهرستان ارسال نمایند.

18-                    مصوب شد مسئولین کتابخانه ها نسبت به ساماندهی وضعیت نمازخانه ها از جمله تعیین جهت قبله،مهر،قرآن و مفاتیح و ... اقدام نمایند.

19-                    مصوب شد مسئولین کتابخانه ها،افزایش عضویت اعضاء در کتابخانه های عمومی را به طور جد مورد توجه قرار داده و اقدام لازم را در این خصوص بعمل آورند.

20-                    مصوب شد مسئولین کتابخانه ها درآمدهای کتابخانه از جمله حق عضویت،نیم درصد،خیرین و... را تا پایان سه ماهه سوم سال جاری محاسبه و فیشهای واریزی به حساب انجمن را به اداره شهرستان ارسال نمایند.

21-                    مصوب شد جلسات شورای اداری شهرستان به صورت گردشی در کتابخانه های تحت پوشش برگزار گردد.

22-                    مصوب شد تمامی همکاران در خصوص مسابقه انلاین شهرستانی در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور که در بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!