تبلیغات

برگزاری سومین جشنواره اهدای کتاب همزمان با بیستمین دوره هفته کتاب

برگزاری سومین جشنواره اهدای کتاب همزمان با بیستمین دوره هفته کتاب

سومین جشنواره اهدای کتاب و منابع کتابخانه ای با هدف غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی استان و ترویج فرهنگ مطالعه همزمان با یبیستمین دوره هفته کتاب در استان زنجان برگزار شد.

گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه های عمومی کشور، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده ها به ویژه نسل جوان با کتابخانه های عمومی، استفاده عموم مردم از کتابهای مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات از سیاستهای مهم برگزاری سومین جشنواره اهدای کتاب بود.

سومین جشنواره اهدای کتاب استان زنجان که با عنوان «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و با مشارکت شهرداری و شورای شهر زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا وسیمای مرکز زنجان برگزار گردید، شهروندان و اقشار مختلف مردم کتابهای خود را به پایگاههای اهدای کتاب و کتابخانه های عمومی اهدا کردند.

برای این منظور علاوه بر کتابخانه های عمومی سه پایگاه دراماکن پررفت وآمد ومیادین اصلی شهر زنجان و همچنین شهرستانهای تابعه مستقر شده بود که از20 الی 27 شهروندان و سازمانها در سطح استان کتابهای خود را به پایگاههای اهدای کتاب جشنواره اهداء نمودند.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!