تبلیغات

استقبال مردم از طرح‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در نمايشگاه كتاب

استقبال مردم از طرح‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در نمايشگاه كتاب

معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور از استقبال مردم از برنامه‌ها و طرح‌هاي اين نهاد در نخستين روز از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد خبري نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، «مجدالدين معلمي» درباره حضور اين نهاد در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: امسال هفتمين حضور مستمر و فعال نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در نمايشگاه كتاب را شاهد هستيم كه در اين دوره اين نهاد با برنامه‌هاي متنوعي شركت كرده است.
وي افزود: هدف از حضور نهاد در نمايشگاه كتاب معرفي قابليت‌هاي كتابخانه‌هاي عمومي به مخاطبان است تا آنان با مراجعه به كتابخانه‌ها، كتاب‌هاي مورد نياز خود را دريافت و مطالعه كنند.
وي اظهار كرد: امسال ما هدف بزرگ‌تري را مدنظر قرار داديم كه در چرخه انتخاب و خريد كتاب تأثيرگذار باشيم.
معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني نهاد ادامه داد: متأسفانه مشكلي كه در عرصه كتاب و كتابخواني وجود دارد، عدم انتخاب كتاب مناسب از سوي مخاطب است. از اين رو، در نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور طرحي تحت عنوان «ايستگاه مشاوره كتاب» اجرا مي‌شود تا مردم با در نظر گرفتن سليقه شخصي، سطح سواد، با مشاوره‌هاي كارشناسان فرهنگي و منابع ما در اين ايستگاه‌ها، كتاب‌هاي مناسب خود را انتخاب كنند.
معلمي درباره استقبال مردم از غرفه نهاد در نمايشگاه كتاب گفت: خوشبختانه در نخستين روز از برپايي نمايشگاه شاهد استقبال بسيار خوب مردم از غرفه نهاد بوديم كه اين به دليل برنامه‌هاي متنوع ارائه شده از سوي نهاد است.
وي افزود: طرح‌هاي كتاب من، جدول كتابشناسي، ايستگاه مشاوره كتاب و... برنامه‌هايي است كه در نمايشگاه به مردم ارائه كه خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شده است. همچنين اهداي كارت‌هاي رايگان و نيم‌بهاي عضويت در كتابخانه‌هاي عمومي كشور از ديگر خدمات نهاد در نمايشگاه خواهد بود.
منبع : پرتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!