تبلیغات

جزییات و نحوه توزیع اقلام سبد كالای كارمندان اعلام شد

جزییات و نحوه توزیع اقلام سبد كالای كارمندان اعلام شد

تهران - معاون بازرگانی داخلی شركت بازرگانی دولتی ایران با بیان جزییات و نحوه توزیع اقلام سبد كالای كارمندان از آمادگی این شركت برای توزیع سبد كالایی كارمندان دولت ازهفته جاری خبر داد.
 


به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از شركت بازرگانی دولتی ایران، 'احمد عبدوس' گفت: اقلام سبد كالایی را به میزان كافی در اختیار داریم و به محض این‌كه هر وزارتخانه‌ و دستگاه‌ اجرایی درخواست‌ خود را ارایه داده و اعتبار مورد نیاز را تأمین كند، توزیع را آغاز می‌كنیم.

وی افزود: هیأت دولت هفته قبل تمام دستگاه‌های اجرایی را مكلف كرد تا از محل اعتبارات و منابع خود و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت‌ (شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) جهت تأمین سبد كالا برای كاركنان شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شركتی و سربازان وظیفه) و بازنشسته اقدام كنند.

به گفته عبدوس، روز پنجشنبه هفته گذشته در جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و معاونان برنامه‌ریزی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، هماهنگی‌های لازم برای توزیع سبد كالا، انجام و مقرر شد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی درخواست‌های خود را به شركت بازرگانی دولتی ارائه كنند تا بلافاصله كار توزیع اقلام آغاز شود.

وی اضافه كرد: امسال نیز اقلام اصلی سبد كالایی شامل برنج، روغن، شكر و گوشت مرغ است و احتمال دارد متناسب با اعتباری كه از سوی دستگاه‌های اجرایی تأمین می‌شود، اقلام دیگری همچون ماكارونی و تن ماهی نیز به آن افزوده شود.

عضو هیات مدیره شركت بازرگانی دولتی ایران همچنین اعلام كرد: برای سربازان وظیفه نیز 50 درصد حجم سبد كالای كارمندان دولت اختصاص یافته است.

معاون بازرگانی داخلی شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در ادامه تصریح كرد: دولت تمام دستگاه‌های اجرایی را مكلف كرده تا اعتبار مورد نیاز را از محل منابع داخلی خود تأمین و سبد كالا را در قالب كمك‌های رفاهی، كه معمولاً در پایان هر سال به كارمندان خود ارائه می‌دهند، توزیع كرده و بابت آن وجهی دریافت نكنند.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شركت آمادگی دارد اقلام موردنیاز هفت میلیون سبد كالا را تا پیش از شروع سال جدید توزیع كند ،مشروط بر آنكه دستگاه‌های اجرایی تعداد نفرات كارمندان و حجم و اقلام مورد درخواست برای هر سبد كالایی را هرچه سریع‌تر به این شركت ارائه كنند.

عبدوس تاكید كرد: تمام اعتبار مورد نیاز باید توسط خود دستگاه‌های اجرایی تأمین و به هنگام تحویل اقلام، به شركت بازرگانی دولتی ایران پرداخت شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم و نقشی در تأمین اعتبارات مورد نیاز این كار ندارد.

اقتصام**9189**1601
 انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 80007674

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!