تبلیغات

امام جمعه جدید زنجان منصوب شد

امام جمعه جدید زنجان منصوب شد

امام جمعه جدید زنجان منصوب شد
کد خبر: ۲۲۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان از انتصاب آیت‌الله علی خاتمی به عنوان امام جمعه زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اصغر موسوی پیش از ظهر امروز در ستاد استقبال از نماینده ولی فقیه استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به خداحافظی امام جمعه زنجان، آیت‌الله واعظی 45 روز است که استان زنجان از این نعمت بی‌نصیب است.

وی با بیان اینکه از طریق دفتر مقام معظم رهبری، امام جمعه زنجان معرفی شده است، افزود: از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز به استان ابلاغ شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به برگزاری ستاد استقبال از نماینده ولی فقیه استان زنجان یادآور شد: قرار بود این ستاد برای خداحافظی آیت‌الله واعظی نیز برنامه‌ریزی کند، که خود وی راضی نشد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از نماینده ولی‌فقیه ساعت 8.30 جمعه در عوارضی زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد:  حضور در مزار شهدا و برگزاری جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی بر ضرورت استقبال مردمی از آیت‌الله خاتمی تاکید کرد و افزود: اعضای شورای اداری، مسئولان، خانواده‌های شهدا، علما، طلاب و روحانیان، اصناف، کسبه، معتمدان و اقشار مختلف مردم در این استقبال حضور می‌یابند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان تصریح کرد: این ستاد با تاکیدات استاندار زنجان در راستای استقبال مطلوب از نماینده جدید ولی‌فقیه در استان تشکیل شده تا برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با خطبه ‌خوانی آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود، یادآور شد: پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته آیت‌الله گلپایگانی و حجت‌الاسلام تقوی سخنرانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای استقبال از نماینده ولی فقیه صورت گیرد، یادآور شد: استان آمادگی لازم را برای استقبال از نماینده ولی فقیه دارد.

منبع : http://www.tabnak.ir/fa/news/227008

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!