تبلیغات

تشویق به عادت خواندن در کودکان

تشویق به عادت خواندن در کودکان

کودکان و نوجوانان نیاز به در ساده ترین راه مادر خود و پدر خود را برای ایجاد عادت سیگار کشیدن در ارتباط با خواندن هدایت می شود. شخص اول یک کودک می بیند خواندن است که در واقع پدر و مادر خود. گام های اولیه است که والدین می توانند در اولین بسیار به مطالعه نشریات داستان بزرگ برای بچه های خود را هر زمان که دوره به دست آورند نه تنها قبل از خواب واقعی است.

پروفایل معتقد است ، بنابراین اگر کودک شما خواندن فرد را ببینید او همچنین در مورد نشریات کنجکاو. است که زمان مناسب به منظور اعتصاب آهن ، اند و از او بخواهید در مورد حرفه خود و سرمایه گذاری در چند انتشارات بزرگ همراه با تصاویر زیبا و پر جنب و جوش که حس کنجکاوی خود را در مورد آن راهنمای ایجاد. فروش زیر و رو کردن و کتابخانه های محلی علاوه بر دسترسی به کتاب های بزرگ را بدون نیاز به صرف مقدار زیادی در آن ارائه می کنند.

سعی کنید در حال توسعه مصاحبت اتصال متقابل بین کودک و کتاب. هر گاه فرزند شما شروع به خواندن تلاش کمک او را با توضیح در مورد راهنمای و تصاویر را از طریق انگشت کارگردانی در کلمات دور. کمک به او و یا او را همراه با عبارات دشوار ؛ تلاش گرفتن دیدگاههای خود را در مورد راهنمای. در صورتی که او در حال خواندن یک کتاب داستان از او بخواهید داستان را به داستانی را تعریف کردن به خواهر و برادر خود را به منظور به شما.

خواندن باید به عنوان فعالیت های سرگرم کننده و نه یک اجبار ، تلاش را به عمل به وعده چند داستان بالاتر بهره در آن بیدار شده است. ایجاد یک فضای فردی برای کتاب او ، به طوری که او می داند که در آن شما می توانید نشریات خود را از طریق را انتخاب کنید ، نشان دادن کتاب خود را بیش از حد به اهمیت کتابهایی که شما را با تجربه به رسمیت شناختن او.

به جای بازدید از فروشگاه دپارتمان برای لباس و سفرهای تفریحی ، او را یا او را به بعضی از مغازه ها پرفروشترین علاوه بر این. آیا به سادگی نمی خرید نشریات برای خواندن فقط شما می توانید کتاب را با توجه به رنگ آمیزی همراه با اطلاعات چند خرید. این نوع از نشریات نیز در حال توسعه شیفتگی با کتاب به بچه ها کمک کند.

هنگامی که بچه توسعه و شروع به درک اهمیت خواندن او را انتشارات مربوط با گزینه خود را برای خرید. هدیه به او و یا کتاب خود را هر زمان که شما می خواهید به رسمیت شناختن تلاش های خود را. سعی کنید به او تفاوت بین خواندن فقط برای تفریح ​​و خواندن با توجه به درک تدریس ، به طوری که او کنجکاوی در مورد هر دو نوع از کتاب ها را تکامل می یابد.

POPFICTION ممکن است جدیدترین دستگاه در بازار است که همراه با خواندن چند رسانه ای ادغام. فعالیتهایی مانند هیپ هاپ ، طراحی ، نقاشی ، قالب ریزی و سازه های خاک رس ، انیمیشن 3D کامپیوتر و مختلف از منابع الکترونیکی اضافی تمایل به با اطلاعات کتاب بنابراین از خواندن راهنمای سرگرم کننده و جاذب با توجه به بچه ها یکپارچه می شود. این ابزار می تواند کمک بزرگی به ایجاد عادات خواندن در داخل بچه خود را.

به منظور ایجاد عادت سیگار کشیدن شما نیاز به یک فرد پر انرژی ، در ابتدا راهنمای با صدای بلند برای فرزند خود به عنوان خوانده شده. دوره خواندن سرگرم کننده و راحت است. آیا او را تحت فشار و یا او را به خواندن نیست. جواب همه نمایش داده شد در ارتباط با آن از طریق نشان او تصاویر را در کتاب.

آموزش او به دنبال راه حل در مورد هر چیزی در داخل دانشنامههای آنها یک موسسه بزرگ مالی دانش. فروش قابل توجه همراه با کتاب HARRYPOTTER و همچنین 7 و آخرین هری راهنمای بافنده ، تمام رکوردهای با فروش بیش از ده ها میلیون ها نفر از تکراری دشوار بنابراین توصیه که خواندن نشریات هنوز هم تفریح ​​و سرگرمی به طور گسترده استفاده می شود در میان بچه ها را درهم شکست. پس چرا شما نمی فرزند شما نیز خوانندگان اختصاص داده شده و ثبت نام برای لیگ واقعی.
منبع :

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!