تبلیغات

عیدی کارکنان دولت افزایش می یابد

عیدی کارکنان دولت افزایش می یابد

کد خبر: ۲۱۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دي ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور رقم نهایی عیدی کارکنان دولت هنوز مشخص نشده است اما این رقم نسبت به سال گذشته با 10 درصد افزایش مواجه خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لطف‌الله فروزنده عصر شنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با مدیر حوزه‌های علمیه در جمع خبرنگاران در ارتباط با ساماندهی وضعیت کارکنان دولت اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با روشن شدن وضعیت مشاغل حاکمیتی بتوانیم زمینه ارتقای شغلی نیروهای پیمانی و قراردادی را فراهم کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش امنیت شغلی کارکنان خاطرنشان کرد: کارهایی را در دست اقدام داریم و به تناسب اینکه مشاغل به تصویب هیئت وزیران برسند، اعلام می‌کنیم که در مشاغل حاکمیتی کارکنان پیمانی به رسمی و کارکنان قراردادی واجد شرایط به پیمانی ارتقای شغل یابند.

وی قبولی در آزمون اختصاصی، داشتن سه سال سابقه کار و عملکرد مثبت را از شرایط کارکنان دولت برای ارتقای شغل برشمرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی میزان عیدی آخر سال کارکنان دولت در هیئت دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: رقم نهایی عیدی کارکنان دولت هنوز مشخص نشده است اما این رقم نسبت به سال گذشته با 10 درصد افزایش مواجه خواهد بود.
منبع تابناک

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!