تبلیغات

صرفه جویى همراه با بهره ورى بالا در بخش مسکن با اجراى قانون هدفمندى یارانه ها شکل گرفت

صرفه جویى همراه با بهره ورى بالا در بخش مسکن با اجراى قانون هدفمندى یارانه ها شکل گرفت

علی نیکزاد با اشاره به عملکرد شجاعانه دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها طی یک سال اخیر گفت: دولت کار بزرگ و تحول اساسی را انجام داد و در مسیر اجرای این اقدام اساسی؛ صرفه جویی ها، خلاقیت ها و بهره وری ها را در پیش گرفت

علی نیکزاد گفت: افرادی که در بخش ساخت و ساز مسکن فعال هستند با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به سراغ جایگزینی برای مصالح انرژی بر از ساختمان رفتند که این مسئله باعث صرفه جویی در این بخش و افزایش بهره وری در بخش مسکن شده است. 

وزیر راه و شهرسازی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به عملکرد شجاعانه دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها طی یک سال اخیر گفت: دولت کار بزرگ و تحول اساسی را انجام داد و در مسیر اجرای این اقدام اساسی؛ صرفه جویی ها، خلاقیت ها و بهره وری ها را در پیش گرفت.

نیکزاد افزود: با توجه به این که قیمت فرآورده ها بالا رفت، تولیدکنندگان ما به سمت صرفه جویی همراه با بهره وری بالا حرکت کرده و این را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: به طور مثال افرادی که در بخش ساخت و ساز مسکن فعال هستند با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به سراغ جایگزینی برای مصالح انرژی بر از ساختمان رفتند تا آن را بتوانند حذف کنند که این مسئله باعث صرفه جویی در این بخش و افزایش بهره وری در بخش مسکن شده است. 

منبع پایگاه اطلاع رسانی دولت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!