تبلیغات

افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان مناطق مرزی کشور

افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان مناطق مرزی کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان از افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان مناطق مرزی کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سالاری پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: پس از پیگیری های مستمر، مقرر شد مبلغی معادل 25 درصد حقوق ثابت کارمندان به دریافتی ماهانه کسانیکه شاغل در مناطق مرزی کشور از جمله استان هرمزگان هستند اضافه شود.

سالاری اظهار داشت: تنها کارمندان رسمی و پیمانی که در دستگاه های اجرایی مناطق مرزی کشور کار می کنند شامل این افزایش حقوق هستند.

وی افزود: پس از پیگیریهای مکرر و ملاقات حضوری اینجانب و استاندار هرمزگان با معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهور مقرر شد تا به استناد قانون 68 خدمات کشوری، حقوق تمام کارمندان شاغل در مناطق مرزی و جزایز جنوبی خلیج فارس 25 درصد افزایش یابد.

به گفته سالاری، افزایش حقوق کارمندان مناطق مرزی می تواند انگیزه ای مضاعف باشد برای کار مضاعف و همت مضاعف کارکنان دستگاه های اجرایی که در مناطق سخت و مرزی کشور تلاش و خدمت می کنند.

سالاری عنوان کرد: این قانون همچنین مزیت و تشویقی دیگر برای کارمندان متقاضی انتقال از تهران به مناطق  مرزی کشور از جمله هرمزگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیز یادآور شد: تمام دستگاه های اجرایی موظفند قانون ابلاغ شده در سال 89  در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را اجرا و تکمیل نمایند.

وی تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی و ساماندهی فضا و تجهیزات دو برنامه مهم دولت است که مدیران دستگاه های اجرایی استان باید بدان توجه خاص داشته باشند.

منبع :http://karmandnews.ir/shownews.aspx?ID_News=18429

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!